پورجمشیدیان در یادواره شهید شفیع زاده:شهید شفیع زاده با دست خالی از آبادان دفاع کرد /حاج قاسم سلیمان
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیلان و آدرس shiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 به گزارش آناج، علی اکبر پور جمشیدیان که در مراسم یادبود سرلشکر شهید حسن شفیع زاده سخن می گفت، با اشاره به اینکه امثال شفیع زاده ها در دورانی از انقلاب حضور داشتند که همراه با سختی و مصائب بود، گفت: این عزیزان با دستان خالی و کمترین امکانات حماسه بزرگ مقاومت و دفاع مقدس را خلق کرده اند.

وی با اشاره به نام گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب گفت: رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند و به برکت وجود شهدا امروز که در اوج اقتدار هستیم، خلق این حماسه ها برای ملت ایران سخت نیست.

وی افزود:  در ابتدای جنگ تحمیلی شهید شفیع زاده به همراه شهید باکری تنها با چند قبضه خمپاره توانستند از تصرف آبادان جلوگیری کنند، پس ما که وارث این شهیدان هستیم نباید خلق حماسه سیاسی و اقتصادی کار سختی برایمان باشد.

فرمانده سپاه عاشورا به اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: ما در آستانه خلق یک حماسه هستیم که در آن  با حضور حداکثری مردم و   انتخاب فرد اصلح حماسه تحقق خواهد یافت.

وی افزود: ملت ایران علی رغم خواست دشمنان در صحنه حضور خواهند داشت و با شناخت عمیق و شعور سیاسی خود بهترین فرد را برای ریاست جمهوری بر خواهد گزید.

پورجمشیدیان در ادامه صحبتهای خود با اشاره به اینکه نسل جوان باید قدر شهدا را بیشتر بداند، گفت: شهدا بالاترین سرمایه های ما هستند و ما باید بیش از این قدر آنها را بدانیم و اجازه ندهیم روزی در تبریز و آذربایجان یاد شهدا کم رنگ شود و یا به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به سفر اخیر سردار حاج قاسم سلیمانی به تبریز  گفت: وقتی این سردار بزگوار در تبریز بودند و بر سر مزار شهدا حاضر شدند از ایشان پرسیدم شما شهید تجلایی را می شناسید و ایشان در جواب گفتند از وقتی وارد سپاه شدم، شهید تجلایی مربی من بودند و این به این معنی است که سرداری که نه تنها افتخار ایران است، بلکه افتخار جهان اسلام و مستضعفین است شاگرد یکی از شهدای عزیز آذربایجان ما بوده است، پس بر ماست که این شهدا را بیش از پیش عزیز بداریم.

وی افزود: نباید هم به برگزاری مراسم یادوراه اکتفا کرد بلکه باید نسل جوان وصیت نامه و سیره شهدا را مطالعه کنند و آنان را الگوی عملی خود در زندگی روزمره شان قرار دهند.

فرمانده سپاه عاشورا با نام بردن از شهید حسن باقری به عنوان یکی دیگر از افتخارات آذربایجان گفت: هنوز هم خیلی ها نمی دانند که این شهید بزرگوار اهل همین آذربایجان است و متولد روستای افشرد مناطق زلزله زده است و باز این هم نشان از آن است که ما شهدای خودمان را به خوبی نشناخته ایم.

وی افزود: نسل جوان می تواند گمشده خود را از بین همین سرداران و شهدا بیابد چون آنها از جنس نور بودند ولی آنقدر ساده و بی آلایش بودند که برای هرکسی قابل دسترسی هستند.



نظرات شما عزیزان:

تبلیغ در سایت شما
ساعت7:11---14 ارديبهشت 1392
سلام
بنده سایتی ساخته ام که تبلیغات تمام وبلاگ ها را گرفته و به آنها به ازای بازدید و کلیک بر تبلیغات پول میدهد
روش کار اینگونه است که :
با عضویت در سایت شرکت ما حساب بانکی ایجاد می شود و بعد از رسیدن به 5 تومان قابل برداشت است
کاملا واقعی است همین الان خیلی ها دارن پول در می آرن
بلاگفا نظرات را بلاک میکنه
در گوگل سرچ کن p30 rank


تبلیغ در سایت شما
ساعت0:51---13 ارديبهشت 1392
سلام
بنده سایتی ساخته ام که تبلیغات تمام وبلاگ ها را گرفته و به آنها به ازای بازدید و کلیک بر تبلیغات پول میدهد
روش کار اینگونه است که :
با عضویت در سایت شرکت ما حساب بانکی ایجاد می شود و بعد از رسیدن به 5 تومان قابل برداشت است
کاملا واقعی است همین الان خیلی ها دارن پول در می آرن
بلاگفا نظرات را بلاک میکنه
در گوگل سرچ کن p30 rank


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 12:51 ] [ سید باقر دینی . ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ ندای لیلان خوش آمدید




موضوعات
آرشیو مطالب
لينک هاي مفيد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 83645
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

زیارت عاشورا